Costul livrării include atât costul procesării și ambalării, cât și costurile de transport. Acesta începe de la tariful standard de 22 lei, pentru valori de maxim 3kg greutate per colet. Pentru kilograme in plus peste greutatea standard de maxim 3 Kg sau volum mare al coletului se aplică taxe suplimentare de către firmele de curierat. Vă sfătuim ca, ori de câte ori este posibil, să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare separate. Luăm măsurile necesare pentru a proteja obiectele fragile. Produsele sunt bine protejate, pentru a ajunge în siguranță la dumneavoastră.
Livrarea se face prin companiile de curierat mai sus menționate, în intervalul orar 9.00 - 17.00, de luni până vineri, la adresa de livrare pe care ați menționat-o în comanda dvs. Coletele sunt livrate pe tot teritoriul României, în 24 ore - 48 ore, fără costuri pentru km suplimentari, cu excepția costurilor rezultate din greutatea suplimentară respectiv volumul coletelor dumneavoastră.
Termenul de livrare este măsurat în zile lucrătoare. Termenul de livrare prin curierat este între 24 ore şi 48 ore, calculat de la data confirmării comenzii dvs. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră. În perioadele aglomerate (reduceri, promoții) sau zile de sărbători, livrarea coletelor poate dura între 2-3 zile lucrătoare sau chiar mai mult.
Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale din țările de expediție și/sau destinație, cazuri de forță majoră și cazuri fortuite.
Prin "livrare " înțelegem data la care coletul pleacă de la noi si nu data la care ajunge la cumpărător .
IMPORTANT! Asigurați-vă că adresa de livrare este aceea unde puteți fi găsit de luni până vineri între orele 9.00-16.00 și numărul de telefon menționat în comandă este corect.
Luați în considerare faptul că agentul de livrări va încerca livrarea 2 zile consecutive după ce vă va apela telefonic în prealabil sau vă va trimite un sms.
Vă rugăm să vă asigurați ca ați completat corect datele atunci când realizați o comandă pe magazin. O adresă incorectă sau un număr de telefon incorect pot duce la întârzierea livrării comenzii dvs. sau imposibilitatea transmiterii comenzii !
Dacă este prima dată când comandați produse de pe site-ul nostru, veți fi contactat telefonic pentru verificarea şi confirmarea adresei de livrare.
IMPORTANT! În cazul în care refuzați să ridicați comanda efectuată pe magazinul Lizaroma.ro şi/ sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii sau a datelor introduse, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere !
În cazul livrării la adresa furnizată de client, în situația în care acesta nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de cinci zile, perioadă în care vom încerca să contactăm clientul din nou, pentru a face livrarea. După acest interval, comanda va fi anulată