Cum cumpăr
COMANDAÎn primul rând, trebuie identificate produsele care vă interesează, după cod și denumire. Poza produsului poate diferi ușor de imaginea reală!
Comanda produselor se face prin apăsarea butonului "Adaugă în Coș" prezent în dreapta sus a paginii de prezentare pe larg a unui produs. Produsul este astfel adăugat automat în coșul dumneavoastră de cumpărături și apare afișat conținutul coșului.
Puteți opta pentru continuarea cumpărăturilor (butonul "Continuă cumpărăturile"), sau, după adăugarea în coș a produselor dorite, puteți finaliza comanda prin apăsarea butonului "Trimite Comanda", care se gaseste în dreapta jos a paginii cu coșul dumneavoastră de cumpărături. Conținutul coșului poate fi modificat, prin schimbarea numărului de bucăți din fiecare produs, sau înlăturarea totala a unor produse (prin apăsarea coșuletului de gunoi din dreapta ).
Prin trimiterea comenzii, veți confirma ca sunteti de acord cu toate condițiile stipulate în comanda dumneavoastră (produse, cantități). După trimiterea comenzii, veți fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii și stabilirea modalității de livrare și plată.
Puteti cumpara produsele de pe site-ul lizaroma.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:
Ramburs (cash) la livrarea coletului
Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dumneavoastră.Pentru comenzile cu plata în numerar cu livrarea în București sau alte localități, plata se face integral în momentul livrarii.
Transfer bancar
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmând a se face după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea plății prin transfer bancar sunt:
Prin Card bancar
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, iî condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
În cazul în care ati ales metoda de plata cu ajutorul cardului bancar, este necesar să completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra, pe o pagina securizata. Livrarea se va face dupa confirmarea incasarii banilor în contul PlățiOnline. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul ca PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel, informțtiile dumneavoastră sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac iî lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele "lizaroma".
LIVRAREA
Produsele comandate se livrează în toată țara, prin intermediul unor firme de curierat.
Produsele sunt, în general trimise în 1 zi lucrătoare de la primirea comenzii pe site sau telefonic și sunt expediate prin servicii de curierat Sameday / Bookurier/ DPD/ GLS/ Cargus.
Costul livrării include atât costul procesării și ambalării, cât și costurile de transport.
Costul transportului poate varia în funcție de greutate și volumul total al coletului (coletelor). Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Din păcate, nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare separate.
Livrarea pe teritoriul României se face în intervalul orar 9.00 - 17.00, de luni până vineri, la adresa de livrare pe care ați menționat-o în comanda dvs. Coletele sunt livrate direct la ușa clientului, pe tot teritoriul României, în 24 ore - 48 ore, fără costuri pentru km suplimentari, cu excepția costurilor rezultate din greutatea respectiv volumul coletelor dvs.
Taxa de transport prin serviciile de curierat începe de la tariful standard de 22 lei, pentru valori de maxim 3kg greutate per colet. Pentru kilograme in plus peste greutatea standard de 3 Kg sau volum mare al coletului se aplică taxe suplimentare de către firma de curierat.
Plata produselor comandate se face direct la agentul de livrări prin card bancar sau cash (ramburs).
Termenul de livrare este măsurat în zile lucrătoare. Termenul de livrare prin curierat este între 24 ore şi 48 ore, calculat de la data confirmării comenzii dvs. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră. În perioadele aglomerate (reduceri, promoții) sau zile de sărbători, livrarea coletelor poate dura între 2-3 zile lucrătoare sau chiar mai mult.
Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale din țările de expediție și/sau destinație, cazuri de forță majoră și cazuri fortuite.
Prin "livrare " înțelegem data la care coletul pleacă de la noi si nu data la care ajunge la cumpărător .
În cazul în care, după 2 încercări agentul de livrări nu vă găsește la adresa de livrare, va trebui să vă prezentați personal la cel mai apropiat sediu/oficiu DPD pentru ridicarea coletului, în termen de maxim 4 zile de la notificare. (https://www.dpd.com/ro/ro/expedierea-coletelor/servicii-nationale-curierat/dpd-collect/)
În cazul livrării la adresa furnizată de client, în situația în care acesta nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de cinci zile, perioadă în care vom încerca să contactăm utilizatorul din nou, pentru a face livrarea. După acest interval, comanda va fi anulată.
IMPORTANT! Asigurați-vă ca adresa de livrare este aceea unde puteți fi găsit de luni până vineri între orele 9.00-16.00 și numărul de telefon menționat în comandă este corect.
Luați în considerare faptul că agentul de livrări va încerca livrarea 2 zile consecutive după ce vă va apela telefonic în prealabil sau vă va trimite un sms.
Daca doriți să schimbați adresa de livrare va trebui să achitați o taxă suplimentară către compania de curierat, în caz contrar va trebui să vă prezentați personal la cel mai apropiat sediu/oficiu DPD pentru ridicarea coletului, în termen de maxim 4 zile de la notificare. https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/date-de-contact/
Vă rugăm să vă asigurați ca ați completat corect datele atunci când realizați o comandă pe magazin. O adresă incorectă sau un număr de telefon incorect pot duce la întârzierea livrării comenzii dvs. sau imposibilitatea transmiterii comenzii !
Dacă este prima dată când comandați produse de pe site-ul nostru veți fi contactat telefonic pentru verificarea şi confirmarea adresei de livrare.
IMPORTANT ! In cazul în care refuzați să ridicați comanda efectuată pe magazinul Lizaroma şi/ sau în eventualitatea altor probleme apărute în timpul procesării comenzii sau a datelor introduse, ne rezervăm dreptul de a opri livrarea produselor către dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere !
Acceptăm returnarea unui produs în termen de maxim 14 zile calendaristice de la cumparare, cu condiția ca acesta să nu fi fost desigilat și să se găsească în ambalajul original, însotit de documentele originale. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însotite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Costurile de transport în caz de retur vor fi suportate de client.
Returnarea produselor
Politica referitoare lacondițiilede retrageri și retururi se aliniaza prevederilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Perioada de retragere de 14 zile calendaristice incepe de la data în care dumneavoastră intrați în posesia fizică a produsului/produselor.
Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informati Administratorul cu privire la decizia de retragere, utilizând o declaratie neechivoca trimisa prin e-mail sau prin completarea formularului de returnari de pe site. În cazul transmiterii prin e-mail, continuțul declarației dumneavoastră, prin care vă exercitati dreptul de retragere, trebuie să contina urmatoarele date:
Nume și prenume:
Adresa de e-mail:
Număr de telefon:
Numărul și data facturii:
Produse:
Motivul returului: (*optional)
Administratorul va transmite prin e-mail, confirmarea de primire a cererii dumneavoastră de retragere. Pentru a respecta termenul limita de retragere de 14 zile calendaristice, este suficient să transmiteți Administratorului comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Comunicările transmise după expirarea perioadei de retragere, nu vor fi luate în considerare.
În cazul în care decideti să returnati un produs, vă vom rambursa contravaloarea produsului/ produselor, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care ați lansat cererea de returnare, cu condiția să oferiți toate elementele necesare efectuării platii în contul dumneavoastră Plata contravalorii produselor se va face prin banca în contul bancar specificat de catre cumparator.
În cazul în care doriti să vă exercitati dreptul de returnare, aveți obligatia de a expedia produsele sau de a le returna vânzatorului în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care i-ați comunicat decizia de returnare. Puteți returna orice produs, în termenul stipulat anterior, daca acesta indeplineste urmatoarele conditii: produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (nedeschis, nederiorat și cu documentele care l-au însoțit, - factura sau alte documente, după caz).
Important: costurile de transport aferente returnarii produsului/produselor ce fac obiectul cererii de retragere vor fi suportate integral de către client.